Obnova systému DPF a EGR u vozidel EU4, EU5 a EU6 a příprava na EMISE

Máte problém s STK a Emisemi ? Bojíte se, že vás vyhodí, protože máte odtraněný filtr pevných částic nebo vypnutý systém EGR ?

Uvedu vozidlo do původní emisní normy EU4, EU5 a EU6. Namontuji DPF zpět a nahraji originální, nejnovější program do řídící jednotky motoru, odstraním případné závady a připravím vozidlo na EMISE..

Z mých zkušeností je odhadem jen 5% závad příčinou ucpání DPF filtru samotný filtr. Zjištění zda jde o příčinu ve filtru či ne je otázkou 30minut. Pravou příčinou znečištění vzduchu ve velých městech je automobilová doprava a to díky vozidlům ve špatném technickém stavu nebo záměrně, nezákoně upravených (DPF OFF, EGR OFF).
Nejčastější příčiny ucpání filtru a hromadění nafty v oleji či nesmyslné hlášky v jednotce motoru :
1. Neaktualizovaný program v jednotce motoru
2. Vadný systém regulace recirkulovaných spalin (EGR ventil, škrtící klapka)
3. Netěsnost mezi turbodmychladlem a motorem
4. Závada na žhavícím systému
5. Chemicky nefunkční katalyzátor (vozidlo nad 300 tis. km najeto)
6. Používání vozidla pouze ve fázích zahřívání motoru (motor se prakticky nikdy neohřeje), nebo defektní termostat, nezávislé topení či teplotní senzory
7. Nadměrné spalování oleje, používání nevhodného oleje